ـ=ـ(*منتــــــــــــ الفرا ــــــديــــ ترحب بكم ــــــات*)ـ=ـ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
ـ=ـ(*منتــــــــــــ الفرا ــــــديــــ ترحب بكم ــــــات*)ـ=ـ

>

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

قصه عاشق

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ROMI0
مشرف
مشرف

the points
the points:
قصه عاشق Left_bar_bleue1000/5000قصه عاشق Empty_bar_bleue  (1000/5000)

قصه عاشق Empty
مُساهمةموضوع: قصه عاشق   قصه عاشق Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 29, 2007 9:15 pm

I love you دى حكايه ROMIO
gfymnm حكايه قصه حبى ومش عارف اعمل ايه dfgdfd
كانت جارتى فى البيت وكانت اول واحده فى حياتى اول ماشوفتها حبتها زى ماتقولو حب من اول نظره
المهم حبتها ولمحتلها بس اتضح انها كانت بتحب واحد تانى واتعذبت اوى بس حبى ليها منتهاش وفضلت احبها
عرفت انها انفصات عنها لانه كان بيضحك عليها وبيلعب بيها وهيه كانت بتحبه من كل قلبها ولما عرفت انها انجرحت انجرحت عليها اوى وكنت بدعى انها تنساه ولما عرفت انها نسيته الدنيا كلها ماكنتش سيعانى من الفرحه المهم هيه لما اتأكدت انى بحبها كانت ممنعه فى الاول وكانت بتقولى كالعاده خلينا اصحاب وبس بس على مين انا فضلت وراها وخاصه لما عرفت انها دخلت فى نفس الجامعه اللى انا فيها منا كنت بحبها من ايام ثانويه عامه المهم لما عرفت انها حبتى ودا بعد عذاب قلبى ووجعه كانت برده الدنيا مش سيعانى من الفرحه بس كانت الفرحه بنا قليله والحزن كتير اوى وكذا مره انفصلنا ورجعنا لبعض على العلم ان كل شئ فى الحياه كان عندها منى الحب ودا كان اكتر حاجه حنان وعطاء وغيره بس مش الغيره العمياء كل حاجه خوف عليها وطيبه كنت اول واحد امسح دمعتها وكل دمعه من عنيها تشهد على كدى
كان كل واحده من اصحابها بتحسدها عليه وكل اصحابها كانوا ديما بيكونو جمبى فى الخلافات وكان الحق ديما معيا بس دا غالبا ومش هقول انى ديما كنت صح لا انا كنت بغلط برده زى اى انسان المهم انى ماحرمتهاش من اى حاجه كل احاسيس الحب كان ملهاش حدود عندى بعد كل دا انفصلنا وحولت انى ارجع لها كذا مره بس لما رفضت حسيت ان كرامتى فرضت فيها بس مافؤتش من اللى انا فيه الا لما انفصلت عنها وبدأت افكر فى الحكايه من الاول علشان اشوف ايه اللى انا صح فيه وايه اللى انا غلط فيه وتعبت على مانستها وهيه فى الفتره دى كانت عايشه حياتها بعد شهر من انفصلنا وعرفت انها هتتخطب روحت باركتلها وريحت دماغى منها لما عرفت انها خلاص مش ليه المهم انها حبت واحد تانى بعد اللى كان هيخطبها دا وانا قولت الله يسمحها بس انا ماكنتش مسامحها لاقيتها جايه وتعيط وبتقولى سامحنى على الظلم اللى انا ظلمتهولك قولتلها سيبى الزمن ينسينى وانا مسمحك بس انا مكنتش مسمحها لانها جرحتنى جرح كبير اوى لان الجرح فى الحب للانسان الرومنسى وفى مشاعره بيكون كبير اوى المهم بعد اللى حصل ولما بدأت ارتاح وانسى لاقيتها راجعه وبتقولى انها ندمانه على انها سابتنى واننا برده ماننفعش لبعض علشان انا استحق واحده احسن منها لانها فى وقت ازمته ولما قولتها انى محتاجها جمبى قالتلى انا مش هقدر انى اقف جمبك واساعدك عرضت عليها انن نرجع لبعض تانى وانى هسامحها على اللى حصل منها ناحيتى قالتلى فكر فى اللى بتقوله تانى وكان قرارى واحد انى هرجع ليها تانى بس مش هفرط فى كرامتى تانى معاها لان دا اللى انا استفتده من اللى حصل بس سالتها اذا كانت ارتبتط تانى ولا لا قالتلى لا ولما عرفت انها ارتبتط تانى ومن شهرين حسيت انى اتلعب بيه تانى بس انا استرديت كرامتى منها لما واجهتها وعرفتها انى عرفت كل حاجه وواجتها بكذبها عليه وادتلها صورتها اللى كانت عارفه انى مش هقدر انى اديها لها فى يوم من الايام بس عرفتها انى اتغيرت واسرديت كرامتى ومن يوميها وانا قلبى خلاص من ناحيه الحب تانى ومش هفكر يوم انى ارتبط تانى بأى حد مهما تكون
rd6tdrt6b zsfzsf rd6tdrt6b

عدل سابقا من قبل في الأربعاء أكتوبر 31, 2007 11:13 pm عدل 6 مرات
BrighT_Sun
مشرف
مشرف
BrighT_Sun

قصه عاشق Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه عاشق   قصه عاشق Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 31, 2007 10:54 pm

alien And !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ROMI0
مشرف
مشرف

the points
the points:

قصه عاشق Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه عاشق   قصه عاشق Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 31, 2007 11:18 pm

I love you اتفضل اقرا
Admin
المدير العام
المدير العام
Admin

the points
the points:
قصه عاشق Left_bar_bleue5000/5000قصه عاشق Empty_bar_bleue  (5000/5000)

قصه عاشق Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه عاشق   قصه عاشق Icon_minitimeالخميس نوفمبر 01, 2007 1:50 am

afro عزيزي روميو انت ليه بس مضايق مافيش واحده تستاهل انك تزعل ولو لثواني وبعدين انت لازم هاتعيش حياتك وتحب تاني وان شاء الله المره دي ربنا يكرمك وتلاقي بنت الحلال الي تريحك وتعوضك كل حاجه خسرتها وتتجوزها وتعيش حياتك وان شاء الله يكون مستقبلك اجمل بكتير من الماضي وبلاش تسودها كدى وعييييييييييييييش
uymftuynfth
rtd nvb
https://alfara.ahlamontada.com
زهرة الربيع
عضو متميز
عضو متميز

قصه عاشق Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه عاشق   قصه عاشق Icon_minitimeالخميس ديسمبر 13, 2007 1:21 am

ا خى روميو ياريت تحاول تنساها وتبدا حياتك من جديد وان شاء الله هتقابل الحب الحقيقي
اتمنالك التوفيق والنجاح دائما
ROMI0
مشرف
مشرف

the points
the points:

قصه عاشق Empty
مُساهمةموضوع: الف الف شكر   قصه عاشق Icon_minitimeالخميس ديسمبر 13, 2007 2:42 pm

rtsbertbser الف شكر على المشاركه الجميله منيك واتمنى يكون منتدى العشق والهوا عجبيك.umygum]bh
زهرة الربيع
عضو متميز
عضو متميز

قصه عاشق Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه عاشق   قصه عاشق Icon_minitimeالخميس ديسمبر 13, 2007 3:04 pm

مشكور على الرد اخى روميو
الحمد الله المنتدى عجبنى وجميل واضح انه لسه جديد وان شاء الله يكون من اكبر المنتديات
وانا ان شاء الله هنزل مواضيع يارب تعجبكم
ROMI0
مشرف
مشرف

the points
the points:

قصه عاشق Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه عاشق   قصه عاشق Icon_minitimeالأحد ديسمبر 16, 2007 3:55 am

allah احنا فى انتظار الموضيع الجديدهgy
tito
افضل مشرف
افضل مشرف
tito

the points
the points:

قصه عاشق Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه عاشق   قصه عاشق Icon_minitimeالأحد يناير 20, 2008 11:35 pm

زهرة الربيع كتب:
ا خى العزيز روميو ياريت تحاول تنساها وتبدا حياتك من جديد وان شاء الله هتقابل الحب الحقيقي
اتمنالك التوفيق والنجاح دائما
ROMI0
مشرف
مشرف

the points
the points:

قصه عاشق Empty
مُساهمةموضوع: اهداء الى الاعضاء   قصه عاشق Icon_minitimeالثلاثاء يناير 22, 2008 1:58 am

444444

اشكر كل الاعضاء تم قفل الموضوع
653

قصه عاشق
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» موضوع عن عاشق يختار بين قلبه وكرامته